Rok 2008
Uchwała Nr XVIII/139/08
Rady Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce
z dnia 30 grudnia 2008 roku
w sprawie zmian w budżecie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce na rok 2008
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (teks jednolity Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 roku z późniejszymi zmianami) art. 184 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 poz. 2104 z 2005 roku z późniejszymi zmianami) Rada Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce uchwala co następuje:
§ 1
W Uchwale Nr X/76/07 Rady Gminy i Miasta z 28 grudnia 2007 roku skorygowanej- uchwałą Nr XI/84/08 Rady Gminy i Miasta z 22 lutego 2008 roku
- uchwałą Nr XII/86/08 Rady Gminy i Miasta z 26 marca 2008 roku
- uchwała Nr XIII/93/08 Rada Gminy i Miasta z 26 kwietnia 2008 roku
- Zarządzeniem Nr 184/08/ Burmistrza Gminy i Miasta z 19 maja 2008 roku
- Uchwałą NR XIV/100/08 Rady Gminy i Miasta z 13 czerwca 2008 roku
- Uchwałą Nr XV/108/08 Rady Gminy i Miasta z 22 sierpnia 2008 roku
- Uchwałą Nr XVI/117/08 Rady Gminy i Miasta z 26 wrzesnia 2008 roku
- Uchwałą Nr XVII/128/08 Rady Gminy i Miasta z 14 listopada 2008 roku
1. Dochody budżetu zwiększa sie o kwotę 173.116,00 zł do kwoty | 33.569125,00 zł |
w tym: |
|
|
5.716.138,00 zł |
|
149.380,00 zł |
|
548.330,00 zł |
zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały.
2. Zwiększa się wydatki budżetu o kwotę 173.116,00 zł do kwoty |
33.769.125,00 zł |
w tym: |
|
|
5.765.138,00 zł |
|
190.660,00 zł |
|
5.515.768,00 zł |
|
29.090,00 zł |
|
9.230,00 zł |
przenosi sie wydatki między paragrafami na kwotę 334.732,00 zł zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej Uchwały.
3. Zwiększa się wydatki inwestycyjne o kwotę 3.148,00 zł do kwoty 5.250.989,00 zł zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej Uchwały.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący
Rady Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce
/-/ Kazimierz Sipka
Uzasadnienie do Uchwały Nr XVIII / 139 /08
Rady Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce z dnia 30 grudnia 2008 roku.
Zmiany budżetu wynikają z:
- Pisma Wojewody Wielkopolskiego Nr FB.I- 4.3011-509/08 z 14 listopada 2008 roku zwiększającego plan dotacji celowej na wypłatę zasiłków rodzinnych o kwotę 20.000,00 zł ( dochody Dz. 852 rozdział 85212 § 2010 + 20.000,00 zł, wydatki Dz. 852 rozdział 85212 § 3110 + 20.000,00 zł).
- Pisma Dyrektora Gimnazjum Nowe Skalmierzyce Nr GNS-301-2/08 z 34 listopada 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 4.448,00 zł (wydatki Dz. 801 rozdział 80110 § 4240 - 300,00 zł § 4750 - 4.148,00 zł, § 6060 + 4.448,00 zł - zakup projektora multimedialnego)
- Pisma Dyrektora Szkoły Podstawowej w Skalmierzycach SP-301/08 z 28 listopada 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 2.541,00 zł ( wydatki Dz. 801 rozdział 80101 § 4010 - 2.159,00 zł, § 4440 + 2.159,00 zł, rozdział 80103 § 4240 - 382,00 zł, § 4440 + 382,00 zł).
- Pisma Dyrektora Szkoły Podstawowej w Gostyczynie Nr SPG-300/27/08 z 28 listopada 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 6.523,00 zł (wydatki Dz.801 rozdział 80101 § 4270 - 4.000,00 zł, § 4300 - 1.000,00 zł, § 4350 - 900,00 zł, § 4370 -400,00 zł, §4440 - 223,00 zł, § 4210 + 6.523,00 zł).
- Pisma Dyrektora Przedszkola Nr 2 „Pod Kasztanami" z 28 listopada 2008 roku zmieniającego plan wydatków n a kwotę 1.442,00 zł (wydatki Dz. 801 rozdział 80104 § 4110 - 1.442,00 zł, § 4260 + 400,00 zł, § 4370 + 100,00 zł, § 4440 + 942,00 zł). Pisma Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nowych Skalmierzycach Nr SPNS 3012/5/08 z 2 grudnia 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 1.670,00 zł (wydatki Dz. 801 rozdział 80101 § 6060 - 1.300,00 zł - urządzenie kserograficzne, § 4440 + 1.300,00 zł, Dz. 854 rozdział 85401 § 4240 - 370,00 zł, § 4440 + 370,00 zł).
- Pisma Dyrektora Gimnazjum Nowe Skalmierzyce Nr GNS-301-3/08 z 1 grudnia 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 12.960,00 zł (wydatki Dz. 801 rozdział 80110 § 4260 - 5.000,00 zł, § 4280 - 3.460,00 zł, § 4350 - 2.000,00 zł § 4370 - 2.500,00 zł, § 4210 -+ 6.200,00 zł § 4300 + 5.000,00 zł, § 4440 + 1.4400,00 zł, Dz. 854 rozdział 85401 § 4440 + 320,00 ).
- Pisma Kierownika MGOPS z 26 listopada 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 60.453,00 zł ( wydatki Dz. 852 rozdział 85202 § 4330 - 2.890,00 zł , rozdział 85214 § 4110 - 1.370,00 zł, rozdział 85219 § 4110 + 5.500,00 zł, § 4210 - 8.046,00 zł § 4440 - 340,00 zł, rozdział 85228 4110 - 707,00, 4170 - 4.600,00 zł rozdział 85295 § 3110 + 51.307,00 zł, rozdział 85219 § 4010 + 8.046,,00 zł, 4120 + 100,00 zł, § 4300 + 1.000,00 zł).
- Przeniesienia wydatków w rozdziale 75101 na kwotę 32,00 zł (wydatki Dz. 751 rozdział 75101 4110 - 32,00 zł, 4170 + 31,00 zł, 4120 + 1,00 zł).
- Pisma Dyrektora Zespołu Szkół w Ociążu Nr ZSO.3011-04/08 z 3 grudnia 2008 roku zmieniającego plan wydatków kwotę 40.849,00 zł, (wydatki Dz. 801 rozdział 80101 § 4260 - 20.446,00 zł, § 4110 - 1.500,00 zł, § 4410 - 100,00 zł, § 4440 - 2.9000,00 zł, § 4740 - 1.748,00 zł, § 4750 - 2.700,00 zł, § 4010 + 1.500,00 zł, § 4210 + 8.548,00 zł, § 4240 + 300,00 zł, 4270 + 19.046,00 zł rozdział 80110 § 4110 - 500,00 zł, § 4240 - 8,00 zł, § 4260 - 2.043,00 zł, § 4270 - 2.039,00 zł, § 4280 - 271,00 zł, § 4300 - 4.352,00 zł, § 4370 - 500,00 zł, § 4740 - 300,00 zł § 4750 - 500,00 zł § 3020 + 500,00 zł, § 4210 + 6.317,00 zł, § 4410 + 40,00 zł, § 4440 + 4.598,00 zł Dz. 854 rozdział 85401 § 4010 - 942,00 zł).
- Pisma Dyrektora Przedszkola Nr 1 „Jarzębinka" z 8 grudnia 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 9.443,00 zł (wydatki Dz. 801 rozdział 80104 § 4110 - 4.000,00 zł, § 4270 - 600,00 zł, § 4300 - 4.300,00 zł, § 4440 - 543,00 zł, § 4210 + 7.943,00 zł, § 4750 + 1.500,00 z).
- Pisma Dyrektora Gimnazjum w Nowych Skalmierzycach Nr GNS.301-4/08 z 8 grudnia 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 10.000,00 zł ( wydatki Dz. 801 rozdział 80110 § 4010 - 10.000,00 zł, § 4210 + 10.000,00 zł)
- Pisma Wojewody Wielkopolskiego Nr FB.I-6.3011-461/08 z 28 listopada 2008 roku zwiększającego dotację na dofinansowanie pracodawcom kosztów przygotowania zawodowego młodocianych o kwotę 67.016,00 zł (dochody Dz. 801 rozdział 80195 § 2030 + 67.016,00 zł, wydatki Dz. 801 rozdział 80195 § 4300 + 67.016,00 zł).
- Pisma Dyrektora Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Kotowiecku z 21 października 2008 roku zmieniającego plan wydatków w przedszkolu na kwotę 2.000,00 zł (wydatki Dz. 801 rozdział 80103 § 4300 - 1.000,00 zł, § 4410 - 500,00 zł, § 4750 - 500,00 zł, § 4210 + 2.000,00 zł).
- Pisma Dyrektora Szkoły Podstawowej w Droszewie Nr SP.311-25/08 z 4 grudnia 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 5.983,00 zł (wydatki Dz. 801 rozdział 80101 § 4110 - 570,00 zł, § 3020 - 1.600,00 zł, § 4120 - 300,00 zł, § 42610 - 1.200,00 zł, § 4270 - 713,00 zł, § 4010 + 3.670,00 zł, § 4440 + 713,00 zł rozdział 80103 § 401 - 1.300,00 zł, § 4110 - 300,00 zł § 4210 + 1.600,00 zł).
- Pisma Dyrektora Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Kotowiecku z 5 grudnia 2008 roku zmieniającego plan wydatków w Szkole Podstawowej na kwotę 8.040,00 zł (wydatki Dz. 801 rozdział 80101 § 4010 - 900,00 zł, § 4110 - 1.950,00 zł, § 4120 - 700,00 zł, § 4260 - 1.200,00 zł, § 4270 - 1.090,00 zł § 4300 - 2.000,00 zł,§ 4370 - 200,00 zł, 4210 + 5.190,00 zł, 4440 + 2.850,00 zł).
- Pisma Dyrektora Szkoły Podstawowej w Biskupicach Oł. z 8 grudnia 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 3.603,00 zł (wydatki Dz. 801 rozdział 80101 § 4240 - 300,00 zł, § 4260 -1.451,00 zł, § 4270 - 170,00 zł, § 4300 + 300,00 zł, § 42800 + 70,00 zł, § 4440 + 2.151,00 zł rozdział 80103 § 4010 - 1.200,00 zł, § 4240 - 182,00 zł, § 4440 + 182,00 zł)
- Częściowego rozwiązania rezerwy celowej na realizację zadań w zakresie zarządzania kryzysowego w kwocie 115.000,00 zł z przeznaczeniem na pomoc w odbudowie spalonego domu mieszkalnego w Śliwnikach (wydatki Dz. 758 rozdział 75818 § 4810 - 115.000,00 zł, Dz. 852 rozdział 85214 § 3110 + 115.000,00 zł).
- Częściowego rozwiązania rezerwy ogólnej w kwocie 15.409,00 zł z przeznaczeniem na dotację dla Miasta Kalisza na dzieci z terenu Gminy i Miasta uczęszczające do przedszkoli niepublicznych (wydatki Dz. 758 rozdział 75818 § 4810 - 15.409,00 zł, Dz. 801 rozdział 80101 § 2310 + 15.409,00 zł).
- Pisma Dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy Nr SRDiR.ŚDS/0330/5/2008 z 19 grudnia 2008 roku zmieniającego plan wydatków na kwotę 24.707,00 zł (wydatki dz. 852 rozdział 85203 § 4120 - 241,00 zł, § 4210 - 17.406,00 zł, § 4220 - 600,00 zł, § 4260 - 1.381,00 zł. § 4280 - 391,00 zł, § 4300 - 798,00 zł, § 4350 - 267,00 zł,§ 4370 - 868,00 zł, § 4430 - 1 .479,00 zł, § 4440 - 944,00 zł, § 4740 -318,00 zł, § 4750 - 14,00 zł, § 4110 + 212,00 zł, § 4170 + 2.550,00 zł, § 4270 + 21.892,00 zł, § 4410 + 53,00 zł).
- Umowy Nr POKL.09.01.02-30-088/08-00 z 5 grudnia 2008 roku - I transza dofinansowania Projektu „Droga do Sukcesu" w kwocie 86.100,00 zł (dochody Dz. 853 rozdział 85395 § 2008 + 73.185,00 zł, § 2009 + 12.915,00 zł, wydatki Dz. 853 rozdział 85395 § 4178 + 29.859,00 zł, § 4179 + 5.270,00 zł, § 4118 + 976,00 zł, § 4119 + 172,00 zł, § 4128 + 150,00 zł, § 4129 + 26,00 zł, § 4308 + 19.006,00 zł § 4309 + 3.354,00 zł, § 4748 + 1.529,00 zł, § 4749 + 270,00 zł, § 4210 + 4.918,00 zł, § 4219 + 868,00 zł, § 4248 + 16.747,00 zł, § 5249 + 2.955,00 zł).
- Częściowego rozwiązania rezerwy ogólnej w kwocie 58.460,00 zł i przesunięć między paragrafami na kwotę 80.280,00 zł (wydatki Dz. 600 rozdział 60016 § 4210 + 5.000,00 zł, § 4300 - 5.000,00 zł, Dz. 710 rozdział 71004 § 4170 + 5.612,00 zł, § 4300 - 5.612,00 zł, Dz. 750 rozdział 75022 § 3030 + 10.000,00 zł, rozdział 75023 § 4300 + 20.000,00 zł, § 4410 + 5.000,00 zł, § 4270 - 25.000,00 zł, § 4210 - 10.000,00 zl, § 4700 - 7.000,00 zł, rozdział 75095 § 3030 + 7.000,00 zł, Dz. 754 rozdział 75412 § 4260 + 200,00 zł, § 4300 + 8.500,00 zł, § 4280 - 1.900,00 zł, Dz. 757 rozdział 75702 § 8070 + 18.760,00 zł, Dz. 851 rozdział 85154 § 4300 + 1.000,00 zł, § 4210 - 1.000,00 zł, Dz. 900 rozdział 90001 § 4260 + 2.500,00 zł, § 4270 - 2.500,00 zł, rozdział 90003 § 4270 - 12808,00 zł, rozdział 90004 § 4300 + 12.808,00 zł, rozdział 90015 § 4260 + 22.900,00 zł, § 4270 + 20.000,00 zł, § 6010 - 10.000,00 zł, Dz. 758 rozdział 75618 § 4810 - 58.460,00 zł Dz. 921 rozdział 92109 § 4210 + 3.000,00 zł, § 4270 - 3.000,00 zł, Dz. 926 rozdział 92601 § 4210 + 3.000,00 zł, § 4300 + 19.000,00 zł § 4270 - 22.000,00 zł).
- wytworzenie informacji: Kazimierz Ciesiółka
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Daniel Mituła (26/01/2009 10:00:38)
- zaakceptowanie treści informacji: Daniel Mituła (26/01/2009 11:28:38)
- ostatnią zmianę treści wiadomomości: Daniel Mituła (22/07/2009 09:19:12)